Alle Neuigkeiten rund um die Sector Nord AG

Sector Nord AG News


Znuny Release 6.2.2

Znuny Release 6.2.2

Changelog vom Znuny Release 6.2.2 (veröffentlicht am 15.12.2021):

  • 2021-12-14 Added ProcessListTreeView in AgentTicketProcess and CustomerTicketProcess.
  • 2021-12-14 Added missing translation for process and activity in CustomerTicketZoom.tt.
  • 2021-12-14 Removed translation for process in AdminProcessManagement.
  • 2021-12-14 Fixed bug, too long process / activity names are not translated.
  • 2021-12-03 Fixed - Links in dynamic fields are shortened so that the link no longer works (CustomerTicketZoom).
  • 2021-12-02 Fixed Bug - Avoidable error message / entry in logfiles (#123). #123
  • 2021-12-01 Fixed wrong POD of TransitionAction::AppointmentCreate.
  • 2021-11-30 Added _ReplaceAdditionalAttributes to ProcessManagement/TransitionAction.
  • 2021-11-29 Fixed POD of Kernel::System::ProcessManagement::TransitionAction::DynamicFieldRemove::Run.
  • 2021-11-26 Fixed error "Parameter 'Config' must be a hash ref with data!" (#173). Thanks to @meisterheister. #173
  • 2021-11-25 Removed error log if !IsHashRefWithData( Config ) in SanitizeConfig. This is to strict and not needed.
  • 2021-11-25 Sector Nord AG: Replaced hardcoded attributes with a dynamic Sysconfig in Kernel/System/Ticket/Event/NotificationEvent.pm (#171). Thanks to @LuBroering (Lukas Bröring SectorNord AG). #171
  • 2021-11-25 Add option '--no-tablespaces' to scripts/backup.pl (#136). Thanks to @meisterheister. #136
  • 2021-11-25 Prevents error message "no TicketID" on sending an answer if no TicketID exists (#133). Thanks to @Reedu. #133
  • 2021-11-25 Fixed - "No TicketID is given!" on each outgoing reply #170 https://github.com/znuny/Znuny/issues/170.Thanks to @Reedu. #133
  • 2021-11-25 Fixed - Bug - Regression Error Message in Log #126 https://github.com/znuny/Znuny/issues/126. Thanks to @Reedu. #133
  • 2021-11-15 Fixed CPANUpdate console command to also work on FreeBSD. Thanks to @papeng. #162

Zurück


Neues Release der Bidirektionalen Kopplung ((OTRS)) Community Edition/Znuny<>jira 6.1.4

Jira ist eine führende Projektmanagementsoftware von Atlassian und wird hauptsächlich im Bereich Planung und Entwicklung eingesetzt.

((OTRS)) Community Edition / Znuny setzt den Fokus auf Helpdesk und das Incident- und Problemmanagement.

Der Helpdesk leitet Softwarefehler und Feature Request weiter, wenn zur Lösung das Entwicklungsteam erforderlich ist. Der JiraConnector von der Sector Nord AG bietet einen leichten und nahtlosen Übergang vom Helpdesk bis zur Entwicklung.

Roundtable zu Znuny 6.3

Wir laden Sie herzlich ein, an unserem Roundtable am 01.02.2022 von 10:00 Uhr bis 12:00 Uhr teilzunehmen. Das Thema dieses Roundtables wird das aktuelle Feature-Release Znuny 6.3. Wir werden Ihnen die neuen Funktionen vorstellen und möchten gerne mit Ihnen in die Diskussion über die Funktionen und weitere Neuerungen treten.